یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

هشدار در مورد مشکلات جدي ويندوز 7

ويندوز

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰


مايکروسافت به طور جدي به کاربران ويندوز 7 هشدار داده که اين سيستم عامل داراي مشکلاتي است و کاربران بايد هر چه سريع تر از اين سيستم عامل به سيستم عامل هاي جديدتر مهاجرت کنند.

 وايمکس نيوز- مايکروسافت با صدور بيانيه اي رسمي اعلام کرده که ويندوز 7 داراي آسيب پذيري هاي مختلفي است که از جمله آنها مي توان به حفره ها و کمبودهاي امنيتي و همين طور برخي محدوديت هاي سخت افزاري براي پشتيباني از برخي پلاتفورم ها در آينده اشاره کرد.

اين شرکت تصريح کرده که اگر چه ويندوز 7 در زمان عرضه سيستم عامل مطلوب و پيشرفته اي بوده، اما با گذشت زمان و با پيشرفت فناوري ديگر پاسخگوي نيازهاي کاربران نخواهد بود و از استانداردهاي امنيتي بالايي نيز برخوردار نيست.

مارکوس نيچل مدير واحد ويندوز مايکروسافت در کشور آلمان مي گويد معماري امنيتي ويندوز 7 بسيار قديمي است و کاربران عادي و به خصوص صاحبان مشاغل بايد براي جلوگيري از موفقيت حملات سايبري بر عليه خود از ويندوزهاي جديدتر استفاده کنند.

مايکروسافت مدعي است استفاده از ويندوز 7 هزينه هاي عملياتي شرکت هاي تجاري را هم افزايش مي دهد و کارآيي آنها را کاهش مي دهد و بايد توجه داشت که تراشه هاي جديد ساخت شرکت هايي مانند اي ام دي، اينتل و کوالکوم با اين ويندوز سازگاري ندارند. اين شرکت مهاجرت به ويندوز 10 را به همه کاربران خود توصيه کرده است.

منبع: فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو